IAA
Forside      IAA Danmark      IAA Internationalt      Kontakt      Log ind     


   Kort om prisen
   Prismodtagere

IAA Prisen 2014

IAA Chapter Denmark uddeler hvert år IAA Prisen for en kreativ og resultatgivende
public service kampagne. IAA Prisen er blevet uddelt siden 1979.

Der kan indsendes kampegner i to kategorier

  • Landsdækkende aktiviteter
  • Lokale aktiviteter

Alle ikke-kommercielle kampagner kan deltage. Herved forstås kampagner, der tjener det
almenes vel, uanset om sponsorerne er offentlige eller private institutioner/firmaer.
Afgørende er, at
kommunikationen hverken direkte eller indirekte har et kommercielt formål.

Til bedømmelsen kan indsendes kampagner, der består af en eller flere aktiviteter.
Kampagnerne skal have været gennemført inden for de sidste to år.

_____________________________________________________________________________

SE TIDLIGERE PRISMODTAGERE

_____________________________________________________________________________


 

 

HVOR DIGITAL ER DU?

Test dig selv - og se om du er lige så digital, som du tror!

-------------------------

HVILKEN UDDANNELSE PASSER TIL DIG?

På IAA uddannelserne får du modeller, metoder og værktøjer til at skabe bedre resultater.

Er du i tvivl om, hvilken uddannelse, du skal vælge?

Klik her og få svaret

-------------------------

BEREGN DIT ROE 
(Return on Education)

KLIK HER!

------------------------- 

Køb gennem IAA:

Integreret markedskommunikation - lærebogen til IAA Diplomuddannelsen.

Farveguide i markedsføringen af Erich H. Buxbaum

-------------------------

 


IAA Denmark Chapter - c/o Dansk Erhverv - Børsen - 1217 København K - Danmark. T: +45 70 20 11 26 - E: iaa@iaa.dk