IAA
Forside      IAA Danmark      IAA Internationalt      Kontakt      Log ind     


   Prismodtagere

Vær med i kampen om IAA Prisen 2014

Siden 1979 har vi uddelt IAA Prisen for en kreativ og resultatgivende public service kampagne.

Alle ikke-kommercielle kampagner kan deltage i kampen om prisen. Herved forstås kampagner, der tjener det almenes vel, uanset om sponsorerne er offentlige eller private institutioner/firmaer.
Afgørende er, at kommunikationen hverken direkte eller indirekte har et kommercielt formål.

Der kan indsendes kampagner, der består af en eller flere aktiviteter og har været gennemført inden for de sidste to år.

Der kan indsendes kampegner i to kategorier:

  • Landsdækkende aktiviteter
  • Lokale aktiviteter

_____________________________________________________________________________

PRISOVERRÆKKELSE
Prisen overrækkes ved et festligt og fagligt arrangement fredag den 10. april kl. 9.30-12.00 på Børsen i København. Invitationer med mulighed for tilmelding sendes ud snarest.
Skriv til iaa@iaa.dk for mere info.

Se hvem, der tidligere har vundet IAA Prisen - KLIK HER

_____________________________________________________________________________

DOMMERKOMITÉ
Forslagene vurderes af en dommerkomité bestående af:

  • Koncernchef Lisbeth Knudsen, Berlingske Media
  • Adm. direktør Merete Eldrup, Mediekoncernen TV 2|DANMARK A/S
  • Ledende chefredaktør Poul Madsen, Ekstrabladet
  • Professor, PhD Ida Willig, Institut for Kommunikation, Roskilde Universitet
  • Kontorchef Louise Palludan Kampmann, Digitaliseringsstyrelsen
  • Direktør Donald Nekman DNCC og rektor for IAA Uddannelsen
  • Adm. direktør Asger Nielsen MEGAFON og ansvarlig for IAA Prisen

_____________________________________________________________________________


 

 

 

Læs her om IAA Diploma Markedskommunikation

-----------------------
HVOR DIGITAL ER DU?

Test dig selv - og se om du er lige så digital, som du tror!

-------------------------

HVILKEN UDDANNELSE PASSER TIL DIG?

På IAA uddannelserne får du modeller, metoder og værktøjer til at skabe bedre resultater.

Er du i tvivl om, hvilken uddannelse, du skal vælge?

Klik her og få svaret

-------------------------

BEREGN DIT ROE 
(Return on Education)

KLIK HER!

------------------------- 

Køb gennem IAA:

Integreret markedskommunikation - lærebogen til IAA Diplomuddannelsen.

Farveguide i markedsføringen af Erich H. Buxbaum

-------------------------

 


IAA Denmark Chapter - c/o Dansk Erhverv - Børsen - 1217 København K - Danmark. T: +45 70 20 11 26 - E: iaa@iaa.dk