Arkiv: Tidligere arrangementer

2017

- 31. JANUAR: Kom bag om den nye persondatalov
 

- 19. JANUAR: Social Selling og betydningen for marketing
 

2016

- 30. NOVEMBER: Få styr på kunderejsen
 

- 6. SEPTEMBER: AA Community Day 2016:
 

- 14. JUNI: Klar til nye strategiske erkendelser?
 

- 10. JUNI: Få styr på reglerne for medarbejderenes brug af sociale medier
 

- 31. MAJ: IAA Prisoverrækkelse
 

- 8. MARTS I KØBENHAVN: “Do it for Mom” – blær og Awards eller hardcore ROI?

2015

- 3. DECEMBER: Det optimale marketingbudget – ny fordeling i paid, owned & earned media

- 30. SEPTEMBER: Den årlige kundeundersøgelse er død!
 

- 15. SEPTEMBER: Rådgiverdagen 2015
 

- 10. SEPTEMBER: Digital ledelse
 

- 18. MAJ: IAA Leadership Forum – Behind the Headlines
 

- 10. APRIL: IAA Prisen 2015 og faglig inspiration
 

- 6. MARTS: Engagér forbrugerne i dit brand
 

- 19. FEBRUAR: Den gode loyalitetsskabende kampagne
 

- 18. FEBRUAR: Fremtidens marketingchef
 

- 5. FEBRUAR : Fra digital strategi til stærke resultater

2014 og tidligere

26. NOVEMBER 2014: Fremtidens marketingkompetencer
 

20. NOVEMBER: Big Data – vi ved, hvor du er
 

18. NOVEMBER: Fremtidens marketingkompetencer
 

19. NOVEMBER: Kundeorientering
 

25. SEPTEMBER: Autentisk markedsføring
 

11. SEPTEMBER: SEO-baseret Content Strategy
 

4. SEPTEMBER: Rådgiverdagen 2014
 

2. SEPTEMBER: Need to have kompetencer for marketingfolk
 

1. SEPTEMBER: Need to have kompetencer for marketingfolk
 

21. AUGUST: Street Art i branding og reklame
 

17. JUNI: Morgenbriefing hos IAA uddannelserne
 

13. JUNI: Morgenbriefing hos IAA uddannelserne
 

11. JUNI: IAA Generalforsamling
 

22. MAJ: Brug Big Data i dit PR arbejde
 

14. MAJ: Integrér din online og offline indsats
 

8. MAJ: IAA WORLD CONGRESS I BEIJING (IAA tur fra 6.-12. maj)
 

24. APRIL: Responsive Design: skal – skal ikke?
 

9. APRIL: Skab effektiv markedsføring i den digitale virkelighed
 

8. APRIL: Workshop om kundeorientering i praksis
 

1. APRIL: Search Marketing anno 2014
 

28. MARTS: Digitale muligheder i et nyt medielandskab – København
 

26. MARTS: Workshop om kundeorientering i praksis
 

19. MARTS: Strategisk innovation og effektivitet – prøvelektion på IAA Master Clas
 

5. MARTS: Skab effektiv markedsføring i den digitale virkelighed
 

ITP – hvad gør vi nu med vores digitale markedsføring?
Vores digitale marketing strategi er for alvor udfordring. Apple lancerede i maj 2019 ITP 2.2, der betyder at tredjepartcookies automatisk slettes fra alle Apple brugeres devices efter 1. dag. Det har store konsekvenser for hele den måde vi laver effektiv online markedsføring på i dag.
Del
Magasin - Den gamle dame er gået digital
Marketingchef Birgit Winkel deler ud af do's and dont's i den digitale transformation og fortæller hvordan Magasin stadig formår at hive kunder ind i den fysiske butik.
Del
SXSW 2019, findings fra Texas kommer til Børsen
Verdens bedste kreative og tech-minds været samlet i Austin, Texas. Her får du en maggiterning fra 9 dages konference med de mest inspirerende findings og upcomming trends. Vi har fået fat i Morten Hershøj, CEO og founder hos Another CPH. Han vil dele sine outputs og guldkorn med os fra Texas.
Del
1 dags videokursus - Instruktør Thomas Martinsen fra Videokursus.com
Inden du går hjem fra dette kursus, kan du producere og redigere dine egne videoer med mobiltelefonen. (Normalpris 7.598 ink moms)
Del
Udnyt dit talent, v/ Iris Engelund, key note speaker og talentudvikler
Blændende oplæg om ledelse, selvledelse og indsigt i gruppedynamikker
Del
Micro-influencers, v/ Peter Litrup, Playstation Nordics
Hvordan finder man dem, aktiverer dem og hvad giver det på bundlinjen?
Del
$1 A Day Facebook Strategy, w. Gus Murray from Revolt
Methodology and approach to using video for converting users.
Del

KONTAKT

IAA Chapter Denmark

Børsen

1217 København 

31 14 22 20